Ketchup effekten

nu känns det konstigt att sitta här en onsdag och inte ha någon serie att kolla på. känns lite tomt, vad vore man utan dom liksom ?
Annars ser jag en ganska bright future framför mg. Jag trodde dessa veckor skulle vli så jobbiga men jag har inte så mycket kvar.
imorgon har jag ett biologi och ska jag skriva klart min ledarskaps redovisning
fredag - ledarskaps prov
söndag - skriva tal, samt skriva klart min engelska rescension göra hemprovsuppgifter
måndag / tisdag - plugga som fan till trafik provet
onsdag- plugga som fan till fysikB provet
torsdag - Kemiprov
De i fet stil är det jag har kvar. Men endå känns det inte lika jobbigt som har haft vissa veckor. det är mest skrivgrejer och de klarar man av på en/två timmar hemma. Men då måste man också sluta sitta vid msn, fb och annat skit som jag gör för tillfället.
Det kallas ketchup effekten, då allt kommer på en gång. Man skakar och skakar och skakar och till sist får man världens klick som ibland har sprutat lite varsomhelst.

Konstig att säga det men jag o bella äger totalt på FysikB. På lektionerna så föreläser läraren först och sen får vi jobba med uppgifter och det gå som på en räkmacka. Jag kan ju säga som så att jag har aldrig suttit och gjort uppgifter på en fysiklektion förr och det känns bra för jag vet att jag skulle ångrat mig dagen innan prov för då måste jag ju göra alla sablarns uppgifter. Så en bra förändring har skett utan att nån har märkt nått haha ;)

Känns skönt att det är det sista kemiprovet någonsin och att jag troligtvis får VG i betyg, jag har haft MVG på några prov men VG / + på det flesta men jag nöjer mig med ett vg orkar inte göra nått mer, typ extrauppgift eller kursprov eller vad det var han snackade om.


nu: miceandmen läsning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0