I've got trouble knockin' on my door

idag var det blattefight.
mellan W och D.
W har en väldigt kort stubin har vi märkt.
men det var såhär att jag och bellis skulle in och göra prov och då står dom där och gallskriker på varandra.
och den ena har kryckor  .. och brillor... eh nu gav jag ut för mycket information men ni kan väl gissa er fram till vem det är iaf =) haha
men jag vill veta vad det handlade om eftersom han lacka ur så lätt, men sen så kom den snygga och typ försökte hjälpa till och sära på dom. Åh han är bra att ha tillhands och muskler har han .. hah

jag saknar min baby och jag vet inte hur jag ska ta mig till .. vill se han nununu! cammar tjata på mig igår, men jag är så lat så jag orkar inte gå till han hah.

nu blir det plugg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0