inför sommarn städning

hej bloggen !

har haft jättemycket saker som jag gjort idag så bloggen har hamnat lite på sidan.
Jag vaknade kl ett för jag jobbade igår och jag kom hem halv fem då solen gick upp, det jobbiga är att man inte kan sova lika länge nu som på vintern p.g.a ljuset. MEn jag ska be min mamma köpa en rullgardin till, jag har en marinblå för ett fönster men jag har ju tvååå fönster !
annars var det okej på jobbet igår, mycket folk eftersom det var ruising och roligt folk med. t.ex så ville en 35+ gubbe ha mitt nr och jag ba nejnej jag är 18 ch han bah jaaa kankse ddu kan komma på vår klassfest nästa vecka (?) och  hans kompis ba tror du hon kommer in ? det är ju bara gubbar och kärringar där. hahaha ja ibland finns det roliga människor.
Speciellt en liten gullig prick som kom igår, skriver om han sen.


JA men det jag har gjort är en STOR sommar städning av mitt rum. Jag har städat ur min garderob, hämtat upp saker fårn källaren, tagit ner saker jag inte använder i källaren, strykt kläder, dammsugit mitt rum, bytt sängkläder, möblerat om och nu ska jag bara torka golvet och sedan är det fins och glansigt. Jag älskar lukten av klor och städmedel.

men nu ska jag fortsätta, skriver mer om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0