funny story

Gårdagens roligaste var Matilda.

Hon skulle köpa frukt nere i kulturhuset, så stod jag bredvid. Sen kom värsta hetaste killen såhär choklad brun och lång med värsta fina kroppen.
Så jag sa lite tyst 'matilda, kolla in han, shit äkta brownie'
Och då kommer hon och bah 'KATTKATTKATT'.
Och jag blir typ ill röd i ansikte ( jag vet, ovanligt) och ba 'men matilda det där ordet är internationellt och speciellt blattar reagerar på det.'
Och matilda ba ' men jag trodde att det var något seher hade hittat på' HAHAHAHAHAHAHAHAH

jag kan fortfarande inte sluta garva, matilda våran suidiii hahah. Det va liksom matilda omringade av blattar typ hela dagen igår =)

jag vet att hon gilla't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0