fridaygossip

hejhej!

Jag gick på stan efter skolan igår, skulle bara häla på en kompis på Hoppes och där sitter de 4 andra blattekillar så jag satte mig why not liksom. Efter ett tag får jag en konstig känsla och då kommer han, han ser mig o killarna sen drar han. Orka jag som gösöker tänka bort det menmen. R var roligast han ba varför vart du tyst när den där snubben kom och jag bah jag hatar invandrare då börjar och han bah men vad e du ? alla fick sig ett gott skratt då ahaha

Sen kom sara och hennes kompis och vi pratade som fan och så gick vi på stan efter en examensklänning till J. Vi hade det grymt kul sen bjöd m på glass på möljen och cammar kom en sväng.
Drog hem vid tiotiden då det inte var nått drag, bara massa fjortisar som gick runt med 3,5or i handen och en kille som var dyngfull som cyklade mitt på gatan.

Sen berättade mamma att de skulle till gröna lund idag och ifall jag ville så fick jag åka med, men jag har andra planer och mycket plugg så de får blien annan dag.


Och fan vad jag blir sur på min chef, han sa att jag skulle jobba lördag natt men vad gör han ? JO han ringer kvartitolv och säger att han behöver hjälp, asså igår natt. Jag som inte hade sovit en blund blev tvungen att avstå för han kan inte bara ringa sådär speciellt när det är natt så måste man ha vilat före som inte jag hade gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0