caught in the middle

sitter här och försöker fixa till en snygg frisyr med mittbena.
Tänkte typ mittbena och flätor på sidorna.
Asså jag vet inte jag har äggförmat ansikte och jag tror liksom inte det passar. Men när jag är hemma går det ju bra att pröva, men jag tror nog inte jag går ut såhär. Om jag ska förklara hur jag ser ut, en nunna utan hattgrejen. Skulle kunna ha en karriär i det om jag nu ville .. HA!
Men en sak jag inte förstår förr var det ju helt oförlåtligt om man hade mittbena för då skulle alla ha snedbena och då var man cool. Och nu kör alla på mittbena och då är snedbenorna som är utstötta, jag hänger inte med.
En annan ska jag inte förstår är  om mittbenan nåågonsin kommer gå ut ur modet ? den börjar blir lite uttjatig speciellt med det där förbaskade hippiebandet.

Hade jag haft lite längre hår hade jag kankse-möjligtvis fixat till det som the celebs här under, fint med beachvågigt hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0