anger manegment

hej !

sitter nu på skolans dator och "pluggar", meningen är att vi ska skriva nå historia skit nu på lektionen men jag orkar inte. inte heller elin och bella.
elin har den lättaste uppgiften, ghon ska tolka några bilder ... hahah =)

sen vart det massa bråk igår och det var droppen nu orkar jag inte med sånt här skit. Folk ska inte tro att dom kan köra med mig hur som helst bara för att jag är naiv. Hur fan lär man sig att få världens bästa självförtroende och hur fan lär man sig att vara självsäker ?
Jag gör en blondinbella och frågar därute om det finns någon kurs i det ?
Orka hennes jävla "självförtroende på 30 dagar" inlägg, vem tror hon att hon är egentligen ? gud eller ? hon är en tant ii en 18årings kropp.

Åh nu tar jag ut min ilska på hennes, sry

ne men nu : historia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0