against all odds ?

Grejen är att killen flörtade asmycket med mig hela tiden han var där, han är jättesöt men han har inte ett bra rykte om sig.

Sen en annan väldigt viktig grej det är systrarnas tio budord. Eftersom han har varit med min kompis och jag vet hur sårad hon vart när dom skiljdes åt så vet jag inte hur jag ska agera.
Första regeln lyder - du skall aldrig bli tillsammans med din systers ex.
Ja redan vid första regeln ser det inte ljust ut om jag gör nått med han. Men ack vad söt han var igår.
Och sen det andra budordet bro's before ho's säger också att jag inte kan göra så. Det är fett taskigt, jag vet. Men tänk om bara för en liten mikrosekund att han och jag skulle passa ihop endå ?

okej jag ätnker fööör långt, i bano vi inte ens är i närheten av. Han flörtade bara med mig igår, han var påverkad och det var säkert alkoholen som gjorde att han ens var som han var.

Eller så är det så att han flörtade på allvar och att han inte var påverkad, inte så mycket iaf !
 det är det jag försöker intala mig själv. Man får ju drömma, inte sant ? ;)

äyä

cu l8r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0