små shopping

Jag går runt och köper det sista inför resan. Det jag behöver är typ rakhyvel, aniktsservetter, deo, bikini, SHORTS, solbrillor, små shampo och duschgrejs då jag inte orkar med onödig vikt, linnen och en massa mer som jag inte kommer på nu. Kläder ska jag kolla lite imorgon, väldigt tidigt näämligen halv åtta imrgon öppnar mq sin rea och då ska jag fynda ! jag var dit idag och kikade lite på vad jag ska slå till på och jag ser jeansjackan i min framtid =)


Annars har jag köpt lite idag.

ph : Hanna björkstedt

1. Tröjan som lisa har på sig. Orkade verkligen inte knäppa kort. 49 :-
2. Väska jag köpte i lördags. som jag gick och dregglade efter förra sommarn. 49 :-
3 . AAAAAJ smärta 89 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0