grenoble 8

hejhej bloggen !

nu sitter jag och "jobbar" dvs sitter vid facebook och chillar. inte s mycket kunder idag sa jag behover inte laga mat overhuvudtaget sa det enda jag har jort ar att stalla fram gronsaker och fylla pa med bestick osv. enkelt oh det ar sa vi gillart :)
jag ar sa tacksam att vi hamna har for nar vi pratade med lovisa och sofi igar sa hade de det tufft ave fast de ar tre dar. en tont fran nykoping som ar  typ nitton ar med dom ocks. personalen hanar dom och jag vet inte vad. tack godegud for vi har en skon personal ar som typ driker hela tiden. igar tog sophie en drink klockan 11 pa dagen. hel sjukt men kul enda

igar kom aven en aerikanare it och hon var grym och det var sa roligt for hon vat full ganska snabbt och jag var ju packad rdan nar vi sen korde bottoms up med ol, dom som kanner mig vet att jag inte klarar sa pass mycket och absolut int ol ...men vi pratade en massa och hon skulle hela tiden prata om ina brost HALLA ar dom SA  sma ? jag kommer inte ihag att nan av mina ex har klagat . .menmen de ar val en smak sak, var typ halv chef var skon och sa att jag masta ga upp i vikt for att de ska vaxa. takde gav ju mig hopp, jag som vill ga ner i vikt och inte upp.. men men

vi har traffat manniskor fran hela varldens andar usa, england, algeriet, marocko ( som det typ kryllar av) NORGE, tunisien, colombia och jaa de kommer sakert fler lander :) men de kanns som om vart vandrarhem ar typ centralt och att alla akr hit aven fast det inte finns na vattendrag i narheten.


puss nu ska jag SOOLA i 40 graders varme , sug pa den ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0