Fuck You Bitch I'm Actin Brand New


Denna vecka har verkligen varit en slös vecka, min enda anledning var det-här-behöver-jag-inför-fr-i-sommar patetiskt men hey det är jag.
Jag har letat den perfekta jeansjackan hur länge som helst, tll slut fnderade ag på att bryta en av mina egna pågittade regler och köpa en midjekort på gina för 349 : - MEN sen såg jag denna snygging i tisdags på MQ och jag som hade förhandsvisning där morgonen därpå. Väl på MQ letade jag sönder tills en tjej kom ut med den i handen och hängde tillbaka den, DESTINY. den kostade 599:- men nu var det halva priset så jag betalade endast 300:-

Shortsen har jag prövat förut och det kände inte rätt att köpa ett par shorts för fyra hundra så jag väntade och väntade, och nu är de mina för endast 149 riksdaler.
Brunväska köptejag på HM endast för den var billig, liten och behändig på utekvällar. 98 :-

En stor väska var jag i stort behov av för jag behöver en väska som rymmer tio kilo inför france. 200 :-  på Accent

Accesoarer kan man aldrig få nog av speciellt när de kostar ca 5 - 10 kr. Det blev en massa halsband och ett hårband och sen en liten body kit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0