tut tut

Godmorgon !

idag är jag uppe i tid för jag har verkligen en massa att göra.
Först ska jag till stan och fixa lite på P.O, sen ska jag jobba, sen hem, övningsköra, och plugga teori !
Nu ska jag verligen köra på med körkortet, har två månader kvar snart och det är lite lite. Måste först läs boken sen göra tester på datorn. Jag börjar komma ihåg fler och fler skyltar nu, jämt när mamma kör mig nånstans eller vi går förbi en skylt så frågar hon vad den innebär. Och ja det går framåt (Y)
Kom även på att jag inte kan få körkort på min födelsedag, för det första för jag fyller en söndag, och denna söndag är ag inte hemma i sverige utan i Annecy - frankrike. Men det gör inte så mycket eftersom mitt mål är att ta körkortet det här året. Jag är inte som flera andra som säger att dom ska ta det samma dag som dom fyller år men sen kommer dom en månad senare med det. Ne man måste ställa krav på sig själv som verkar reasonable.

Men vi läre höras senare ;)


HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0