torsdag

hej hej !

har varit uppe ett tag och fxat och trixat lite. Det är så himlamycket oödiga grejer i mitt rum, massa gamla pappaer och massa skit som jag inte ens behöver så det ska ut.
Sen ska jag även rensa min garderob och få in mina nya snygga inköp som t.ex min röda adidas jacka som jag är så himlans nöjd över, bild kanske kommer =)

mamma ville till stranden idag, men tjena varmt är det men inte tillräckligt för att jag ska klä av mig och steka. Jag vill tillbaka till frankrike och dess värme fastän jag klagade på att det var för varmt efter ett tag men det kanske är för att man blir less.

Idag kommer jag skriva allt som hänt under resan, mer detaljerat än någonsin för därnere "jobbade" jag och det var lite svårt att skriva precis allt på några få minuter .. och sen hade man kul hela tiden så jag ville inte förstöra stämningen genom att gå och skriva ett inlägg. eh


men jag lovar att skriva och lägga in bilder.

btw jag skanar isabella englund 
min ängel, du är guldvärd
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0