slutkörd

hej bloggen !

idag är det första gågen på fyra dagar om jag verkligen sitter vid datorn. Har haft så mycket att göra jobebt, läkare och städning. Jag kom hem till en soptipp som jag nu försöker rensa, har slängt en massa kläder och saker som jag inte använder har jag gett till min syster. Varför är jag en sån person som tycker om att spara på saker och ting, har en massa saker sen jag var liten som är så svåra att slänga. Det finns minnen i allt och det är lite mysigt och tryggt  på nått konstigt sätt, men hey det är jag.

Iaf så har jag jobbat dubbla skit två dagar i rad och det sög. Först morgon 10 - 15 och sedan fortsätta 11 - 03 på natten. myspys speciellt igår då det var cruiing.


Mer update kommer imorgon jag LOVAR för nu har jag feber och ont  hela kroppen, är hemma själv också, det är därför jag sitter här och inte sover. Imorgon ska jag klippa mig troligtvis sen vet jag inte, ska hålla mig borta från stan i en vecka till tror jag det blir nog bäst så både för mig, plånkan, mor och stan i sig.


hejsålänge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0