slipped away

Imorgon är det första agusti.
Då är det bara nitton dagar kvar av lovet, och vad har jag gjort den här sommarn då ? supit
Så tänker jag varje sommar / lov. Tiden bara rinner ut och så har man bara suttit och slappat och inte gjort ett skit när jag hade lovat mig själv att göra en massa, som bland annat att köra mycket. Det har jag inte gjot nu på typ en vecka ! ÅH
Jag som skulle vara seriös med det nu de sista få månaderna innan min månad. Jag vill inte hålla på med det så länge heller för det orkar jag inte med, NEJ det här året ska jag ha det. inshaAllah..
Ja men vad har jag nu gjort ? frankrike, paris och inge mer ?
Men iochförsig är det kanske bra med förändring från det stressiga livet ibland och bara sitta och chilla, ta sig ett glas och bara vara.
Imorgon ska jag ta itu med fler saker jag lovat mig själv att fixa denna sommar. Bland annat ett nytt jobb för jag är så less på min fuckade chef.
Och sen måste jag fixa upp lite saker på blocket ..
OCH TRÄNA!
nu när jag har skrivit kommer jag att fixa det, för nu finns det uppe för hela allmänheten att läsa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0