i hate this part right here

hej bloggen

ursakta att jg inte har skrivit det har baravait sa himlnas varmt pa sistone sa att det blivit att man jobbat snabbt for att sedan ligga och steka . det har hant en massa ocksaa saker som har sarat mig men som isabella sager what doesnt kill you only make you stronger .. . .. men men
gar foll jag och stuka foen ? iegn vet hur men hey thats mee sa nu gar jag omkring som en javla grottmanniska ..

Wil har akt hem till england och han kommer tillbaka pa sondag da vi far , fett ynd. jag kunde inte ens ta farval av honom idag det kanns sa fl och konstig. skulle kunna lagga mej ner och ata for inget just nu. tomrum har han lamnat efter sig aven fast han inte bettyde saa himla mycket , men det kanske ar jag i ett notdkal for vissa men jag har svart med att ta farval av folk specielt nar dom har kommit forbi muren inm mig. jag saknar han redan och det har gatt ca 2 timmar sedan sist jag sag han, han var speciell och fortfarande ar. jag hoppas for guds skull att de gar bra for han har i livet och att vi traffas igen nagongang under battre omstandigheter.

ah vilket kanslomassigt inlagg det blev, men det far ni sta ut med. det ar ju trotsalt min blogg!

nu ska jag ivag och sola och ta hand om min fot, som will sa sa ar jag den storsta clumsyhead nagonsin hahaha


pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0