home

hej hej bloggen

ett snabbt inlägg här då.
igår kom jag 'äntligen' hem efter en massa krångel, min farbror är ju helt störd i huvet som hade glömt bort mig åh störigt.
men som sagt kom jag hem och så hittade jag ej mama hemma men hon kom imorse. och jag sov som en stock i min sköööööna säng, sjukt underbart. men jag har tårar i ögonen hela tiden för jag vill inte vara här, jag viull så gärna tillbaka. Jag kom verkligen i kontakt med de flesta där och dom har gjort sitt spår i mig nu och jag hoppas för guds skull att alla lever och är kvar när jag bestämmer mig för att åka nästa gång,för det är jag säker på at det blir.

det har varit hur underbart som helsst jag kunde inte fått det bättre med sällskapet, värmen och jobbet. puss på det

bilder och mer detaljer kommer senare för isabella måste skickabilderna till mig.


p.s     sjukt svårt att skriva på det här tangentbordet eftersom boxtäverna är omplacerade på franska tangentbord och vissa boxtäver finns intee och sen så ligger symbolerna helt annorlunda och för att skriva siffror måste man hålla in shift knappen. aa sjukt weird varför kan inte alla ha nästan lika förutom å ä ö ? äsch bara en liten grej jag störde mig på
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0