exit

det blev igen tur till stan idag, men imorrn! måste ju ta en titt på vad vå stad har att erbjuda nu när det är rea.
Plus att jag är i behov av en ny svart bh för min gick nyss sönder i banden .kul
Jag har inte smsat D och jag bryr mig faktist inte, orka killar för tillfället.
Nu sitter jag här med hårinpackning i håret osm ska tvättas ur snart, ska snart ner till staden och träffa en vän. Äta glass och mysa i solen typ.

Jag har träningsvärk i magen, körde på vår makapär igår och jag dör. Har inte tränat på år och dar och så körde jag igår, hua. Men det bevisar bara att det tog, det där måste jag fortsätta göra typ varje dag. Så blir det en platt mage sen ( iminadrömmar).


HeJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0