drive away

Det är inte förens man själv sitter där bakom ratten som man inser, hur ouppmärksamma vi övriga trafikanter är.
När man går över gatan, går på trottoaren, cyklar över övergångstället, springer då det är rött ljus osv.
Det kanske inte kan tänkas jobbigt för den som utför dessa handlingar men det är jobbigt att sitta bakom ratten och vara livrädd för att köra på en cyklist som borde veta bättre än att cykla över gatan.
Eller dom som det tar år för när dom ska över ... sorry men jag har världens sämsta tålamod och gamlingar klarar jag inte av.
Men hey det finns ganska dåliga bilister också, de som blinkar i sista sekund innan sväng, dom som överhuvudtaget inte blinkar, dom somkör mitt i vägen och så finns det dom som tutar och har sig.
HALLÅ ser ni inte min övningskör skylt ? ni borde veta bättre än att stressa en som redan är livrädd och är stressad och som bara vill undvika att få motorstopp ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0