don't bother if every minute it makes me weaker

Hej

jag är så sjukt trött, har världens ont i hvudet och på det ont i halsen och är svullen. halsfluss here i come. MEn jag vill inte vara sjuk nue, fast bätre är väl nu än när vi börjar skolan.
Men det beror väl på hur pass lite jag har sovit de senaste dagarna.. Igår lde jag mig kl 4 och sju timmar senare vaknade jag.  Jag har märkt att jag behöver åtminstone 8 ½ eller 9 för då är jag på topp, får jag mer så blir det aldelles för segt.

En sak jag vill ni är att träffa han - david. Han var så himlans söt så det inte var sant. Tror jag ska chansa och smsa han senare idag, men alla vet hur mesig jag är så jag kommer att tveka hur länge som helst innan jag till slut gör det. Äsch! vad är det värsta som kan hända ?

Just för tillfället håller jag på med en sak som jag har hållt på med de senaste dagarna. Kul grej. hah
Den kommer på bloggen sen men jag måste bli klar först.


Dagens låt : Backstreet Boys - Shape of my heart. Nostalgi på hög nivå


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0