allt i ett

hej bloggen det var lange edan sist

forst ett stort grattis till den bastaste av de alla, namligen isabellus for den stora dagen . krogen inne !

Sen den senaste uppdateringen har det inte hant sa mycket. min klantighet har ommit till e niva jag inte trodde anns. jag har typ stukat eller gjort natt pa halen sa det inte gar att GA sa pissed off jag blir speciellt nar man jobbar med service och meste servera folk och springa omkring hel tiden.


idag ar jag bakis och hel slutkord, tuff natt igar. jag drack 46 procentit sprit , ingen bra ida speciellt med det jag gjorde efter. ingen bra kombo ..
igar var jag aven pa sk dejt haha med en engelsman vid namn tom. ursot men tillslut sa orkade jag inte tvinga fram kanslor sa det slutade bara som vanner for det fanns ingen connection.

annars hander inget speciellt, will ar i ngland och jag kommer nog inte traffa han pa lange eftersom han troligtvis kommer tillbaka pa sondag da vi aker till paris. dalig tajming
men vi ska fortfarande halla kontakten vid liv for han ar bara sa jukt underbar . pussgubbn da <3

nu ska jag ut i solen och vila lite granna och nytra till for annu en crazy natt.
fan vad jag blev sugen pa kladdkaka ... AH jag ska se om vi har ingredienserna sa att jag fixart for oss personl da :)

puss sa lange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0