28juli

Hej

som jag förutsåg så skulle jag bli sjuk, och hej ja är sjuk. skitoxå!
Har feber och fortfarande ont i halsen, jag tror att frankrike resans vilda nätter och dagar iochförsej visar sig nu. Bättre timing fanns ju inte, eftersom jag helst inte skulle vara sjuk under resan och inte heller när vi börjar skolan. 

Igår var jag på maln ett tag. Men det kryllade av fjortisar så efter ett tag drog jag hem. Vad är det med fjortisa och 3,5 %, blir ni såå fulla av det ?
Aya orka.

kom hem och kollade på några PB avsnitt, alla har försagt sig om de senaste avsnitten så jag har valt att kolla ifrån början för att hänga med.

Annars idag blir det kanske att dra till stan, det är tydligen rea.. och sen kanke träffa D ?

Först en dusch.


/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0