1958 - 2009

hej

Idag har jag varit lite småtrött, iritterad och öm över hela kroppen. Känns som om jag ska gå sönder så fort jag sträcker mig lite. och så har mina frankrike blåmärken börja synas. kul att jag är världens klantigaste ..

nu sitter jag iaf och kollar på Michael Jackson's begravnings cermoni, sjukt fint. Och alla artister som uppträder :') åh vilken ära.  Allt är så font, hans bröder/ släkt som ar de vita handskarna till hans ära för det var hans symbol, bilderna på han, talen som dom håller.
Åh man önska ju nästan att det var så betydelsefullt när man själv dog, men hey jag är ju bara en vanlig tjej så när jag dör kommer väl inte hela jorklotet sörja. Ne kankse t.o.m. tvärtom  HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0