090731

hej där

sorry för ingen uppdatering idag men har varit ute hela dagen.
först vaknade jag ganska tidigt av att vaktmästaren knackade på dörren för att fixa vattnet som hade stoppats i diskhon i. Och jag som drömde så sött
Sen solade jag medans jag åt frulle på balkongen.
sen ringde en vän och då vart det att jag träffade henne. Så har vi bara gått omkring och bubblat.
sen blekte vi slingor på mig och imorgon ska jag färga det brunt, måste låta håret vila lite.
kom hem för ett tag sen, har fixat lite på datorn det är så mycket skit och virus på den. Jävla snorungar som förstör datorn. men snart är det över för jag ska få en egen splittrans ny laptop, måste bara bestämma mig för vilken. Men sånt är inte jag bra på, vill bara att den ska vara snygg men jag ska ta hjälp av någon datornörd för dom i butiken vill bara lura en.
Annars har vi spelat MJ hela dagen, och solat såklart,  so wonderful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0