i don't believe

Rihanna och chris
Det påstås ha skett ett misshandel under en lång tidsperiod och att chris är den skyldige.

Jag tror inte på detta. Jag tror verklien inte på att chris har misshandlat sin flickvän som han älskar så. Och inte heller på grund av att han förut sagt att hans far misshandlade hans mamma och ville därför inte bli en 'sån'. Varför skulle chris slå henne, varför sjunka så lågt och svika hans fans och hans när o kära. Varför skulle han sjunga om kärleken om han inte trodde på den.

nej det går inte in i mitt huvud det där skit snacket. Jag tror att det är något hemligt där som ingen vill prata om och att den här skiten har bara blivit överdriven av nöjesblaskorna. Det måste finnas nått dolt under ytan som är problemet för jag tror inte av hela mitt hjärta att han gjort det. Det verkar något lurt med det bara.


Kolla bara på de här bilderna, sweet liksom. det är tvättäkta kärlek.



ph

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0