boklus


detta håller mig vaken om nätterna.
borta från dagsljuset och isolerad hemma.
jag läser och läser och läser så det gör ont i ögonen.
jag är fast i boken, twilight seriens fjärde bok. Idag är fjärde dagen jag har läst och jag är så fast. Mina vänenr försökerfå ut mig, men med tanke på hur jag ser ut skylled jag på det .. .
Och sen har vi ju trafik boken, som jag tar på allvar nu efter att jag skjutit upp de.
Sista spurten nu, två månader kvar till min födelsedag och jag börjar ta det på allvar. woho guldstjärna på mig.
Skäm osido men jag läser så mycket jag orkar av den och läser om det flera gånger tills jag förstår eftersom att ibland har dom så svåra formuleringar så man måste sätta sig in i situationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0