trist

hej bloggen !

jag är sjukt trött, kom inte i säng förens 01:00 men jag tog en liten sovmorgon hihi.
det är nått med vädret för det påverkar mig skit mycket, som nu tex är jag jättedeppig och bara vill dö typ, och som pricken över iet fick jag världens sämsta samtal imorse. tönt
jag skanar redan bella, hon är i spanien och steker typ.
och elin som jag inte träffat på mer än en vecka.. var håller du hus människa ?!

jag vill verkligen ta e paus nu ifrån allt skit, nån öde ö bortom allt och alla skulle sitta mycket fint. helst själv också så jag får chansen att bara tänka lite.


ja nu ska jag vidare mot staden ..

skriver när jag har orken, och tid eftersom jag ska råplugga engelska. myws

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0