skodrömmar

godmorgon bloggen !

jag börjar egentligen nio men jag är på skolan nu, i hopp om att se isabella men jag tror att jag har missat henne...
men jaja lång dag  - slutar fyra.
Första lektionen är biologi och jag som valde att inte göra hennes prov före lovet är skit skraj nu när jag kommer att träffa på henne ;)
annars händer inte så mycket idag, en överaskning kommer till mig på skolan idag hihu och sen så ska jag hämta ut mina nya skoor.
Apropå skor så jhar jag hittat ett par skit snygga jesusskor som jag tror att jag ska beställa hem, även  om jag var emot dom har jag mjuknat upp nu. Dom kommer ifrån HM och kostar 200 kronor som då är inget !


men vi ghörs väl senare !

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0