make up your mind you coward

hejhej bloggen!

idag har jag i princip bara sovit, vaknade runt 4 tiden och det kändes skönt efter gårdagens bråk och slit. Jobbet tog verkligen på mig igår, och de gjorde han också. Vi har haft vårt första bråk och det är inget litet heller... jag är så fruktavsvärt frustrerad och framförallt besviken och förstår inte hur detta gick till. Så här står jag som ett stor jävla frågetecken och vill verkligen har svar, är det värt de ?
Ja som han säger så ligger allt i mina händer så ja jag vet inte måste verkigen fundera på det här för det är ett stort beslut att ta som kommer påverka min framtid jättemycket, och jag vet nte om jag är stark poch mogen nog att göra det nu... fegis - i know. ..


men men nu ska jag på gym för att tänka på annat .
 HEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0