I'm afraid the end is near

Heej bloggen !

jag har suttit nedgrävd i mina böcker och pluggat med ett glas smoothie i handen. mumma
Igårkväll så jobbade jag och när jag kom hem så var det nått jävla fjortis party under mig ( vi bo över en lokal) och de höll på till typ 2.
När man hyrt en lokal är det väl endå så att man är inomhus ? nejnej dessa 13 / 14 åringar hade problem så dom sprang runt ute och vissa rökte ? och andra jaa dom höll på. Föstår inte hur åldern hela tiden sjuker snart kommer väl min syster att ta droger också. oh gud nej
Men helt seriöst fjortisåldern, åldern på att ha sex, åldern på att vara föräldrar, och åldern på att ta droger / alkohol har bara sjukit och sjukit.
nej jag tycke4r de ska tagod tid på sig att mogna innan de gör drastiska saker som kan påverka de och deras framtid negativt.
Jag ska hålla stenkolla på min syster från och med nu även fast jag vet att hon inte kommer bli som mig eftersom hon är sportnörd och mammas flicka. men still jag ska hålla ögonen öppna.

äyä

nu ska jag bara duscha och fixa..

peace yao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0