free falling

hej bloggen !

Idag har jag i princip bara sgått omkring och gjort inget..
först så GICK jag till skolan på 30 mnuter, respekt till mig ...
Franska stod först på schemat och där gjorde vi nästan inget förutom gå igenom vad som skulle komma på provet imorgon, derygt att vissa fråga femtionelva gånger om vad vi har till provet och om man kan skjuta upp det ? liksom hallå det är sista dagen innan prov, läraren förväntrar ju att du kan det vid det här laget.
Sen på historian fick vi plugga på valfri plats, så jag satt i bibblan och läster järnet av mig medan jag väntade på D.
Så gjorde jag inte engelska provet, och så missa jag biologi lektinen. men vad göra ? skollusten har försvunnit

nu sitter jag här och väntar på att min trafik lektion ska börja för att sedan dra ner till stan och köpa mina dojjor. de skrev sms om att de var ledsna att de tog sån tid men det gör inget. den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.

och ikväll ska jag jobba sönder, för jag behöver pengar just nu fast min kommer nästa vecka..

men vi höres yao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0