en fläck, en vit fläck

Varför är inte munsårssalvan genomskinlig istället för vit ?

Dagens händelser fick mig att fundera på det.
Först så var jag i skolan och då stirrade folk, och sen när jag gick hem så stirrade folk och nyss när jag var på Ica så stirrade folk.
Jag vet att munsår oftast är herpes, men inte i mitt fall gott folk. Jag har inte sugit av någon på senaste TYVÄRR. Det är det man direkt kopplar till, men ledsen att behöva göra er besviken men det är bara ett vanligt tradionellt munsår.
Och lilltjejen på ica gjorde det bara värre när hon sa " uhm du är vit där " och pekar. Ja vad ska man göra då ?
Förstår inte den som uppfann munsårs salva,
ville han/hon att den skulle synas eller ?
en vit fläck på läppen som man springer omkring med, det förstör hela dagen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0