catch up

jag har haft tre väldigt stressiga dagar så bloggen har kommit lite i andra hand.
men nu ska ni få en liten snutt på vad jag hållt på med...

tisdag
först kom D in till hudik och så drog vi på gymmet och tränade. Var där i ungefär en timme och sedan tröttnade vi, och då kom de en massa snyggingar och då tyckte vi att det var dax att kila.
så vi drog till L'artist där jag klippte mig, först var det tänkt at jag skulle klippa snedlugg men sen så ångrade jag mig i sista sekund och då blev det raklugg och uppklippt. När jag kolla ner på golvet så var det en massa svart, rött och brunt hår och det var jävligt mycket. visste inte äns att jag hade så pass tjockt hår.
Sen efter sprang vi lite på stan och sen skjusa mamma oss till iggesund. Där hade vi kul med hennes vänner och det blev en massa tjejsnack.
Matilda ( ssu ordförande ) ringde och berätta om en kursgrej som vi måsta planera i söderhamn så jag måsta kliva upp tidigt för att hinna med tåget.

Onsdag
möte med ssu stod först på listan.
När vi kom hem till hudik drog jag, cammar och seher till pizzahuset och tönta oss...
Mamma ringde och sa att ifall jag ville ha mat måste jag antingen göra't själv eller så skulle jag åka tillbaka till iggesund igen. Så en tripp fick det bli.
Senare på kvällen jobbade jag..

Torsdag
D kom in för att vi skulle på jobbjakt. och lyckosten fick iaf lämna en anmälan, jag som ör en lillskit ( under 18) fick vänta.. bäjz. Sen gjorde vi inte så mycket, yra på stan efter en väska och skor till mig. Skor är så himlans jobbigt att leta efter när det kommer till mig, jag är aldrig nöjd eller så passar dom inte eller så är dom i fel färg. Men sen hände ett mirakel, jag hittade de perfekta skorna sjukt snygga och de är värd pengarna. Dom anländer till mig på måndag då dom inte hade min storlek inne. Men jag längtar sååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0