botten is nådd

skönt att sova.

idag stack jag till skolan gjorde historia provet, klara't galant även fast jag var hes och hosta varannan mening och var en fara för allmänheten. Sen drog jag hem och sov, nyss vaknade jag upp p.g.a att min bror kom hem, måste laga mat åt dom eftersom mamma är på sjukhuset i gävle ;(

annas har jag bara ångest över hur mycket jag har missat och ångesten bara växer och växer. Gjorde ju inte nationella igår och inte heller biologi provet idag, så jag ser framför mig en skit pissed off inger som på måndag kommer halshugga mig, moahaha

ne nu ska jag laga mat åt dom eftersom jag inte kan äta nått, sen ska jag dricka tantdricka - te med honung i och kolla på film och sova.


hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0