bara en massa bullshit

Fn har kommit med en ny lag för mänskliga rättigheter och det är att man inte får kritisera folkgrupper, därbland främst religion och majoriteten är då islam.

Jag vet att många tycker att islam är inte rätt och att de förtrycker kvinnor osv.
Men det finns så mycket ni endå inte vet, vill ni bygga upp ert tänkade och era synpunkter tycker jag att ni borde ta reda på mer fakta, läsa på nätet ( fast man ska ju inte lita på allt som står där) eller lika gärna läsa koranen ( den fins på svenska). Det finns jättemycket som folk gör som dom påstår står i koranen och att det är den sista utvägen blablabla. Vi kan t.ex Fadime, henes pappa dödade ju henne för att hon var tillsammans med en svensk och det tyckte han inte om och så dödade han henne, om han döda pojkvännen vet jag desvärre inte. Men när han förhördes så sa han " detta var ett hedersmord och det står i koranen att man måste göra det /.../"
men tror ni helt seriöst att en religion skulle förbjuda folk fårn att älska ?
Det är sånna här människo som gör mig förbannad, sånna som gör dumma saker och ljuger genom att säga att de står i vår heliga bok.
Och det är dom här personerna som straffas hårdast, när de ljuger om religionen och inte utövar den rätt.

ne suck. tragiska folk kan vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0